Ο “Αγώνας των ποιητών” στους Βατράχους του Αριστοφάνη σαν μια χορική τελετουργία ανάβασης.
Αν το πρώτο μέρος του έργου συνιστά μία κατάβαση στον Άδη, το δεύτερο μέρος είναι μία ανάβαση.
Πώς ακριβώς όμως συντελείται αυτή η ανάβαση; Και πώς μπορεί να λειτουργήσει χορικά αυτό το μέρος του έργου ώστε να αναδειχθεί η Πολιτική και υπαρξιακή της λειτουργία χωρίς ωστόσο να χαθεί το “γελοίον” της κωμωδίας;
Στο σεμινάριο θα έχουμε την ευκαιρία να θέσουμε τα παραπάνω ερωτήματα και να ερευνήσουμε τη σκηνική τους απόδοση.